صفحه اصلی / آموزش / آموزش بازاریاب فروشگاه اینترنتی / SEM یا بازاریابی از طریق موتور های جستجو

SEM یا بازاریابی از طریق موتور های جستجو

SEM یا Search Engine Marketing یک شکل از بازاریابی اینترنتی است،که مرتبط با تحقیق، ارسال کاربر به یک وب سایت از طریق موتورهای جستجو است، برای رسیدن به حداکثر بازدید و افزایش سهم ترافیک. که در نتیجه به ارتقاء وب سایت در رسیدن به افزایش مشتری هدف می باشد. از اواسط تا اواخر دهه ۱۹۹۰ تعداد سایت های اینترنتی شروع به افزایش نمود،و به تبع آن رقابت برای افزایش بازدید بین صاحبان سایت های افزایش پیدا کرد.
در واقع سئو بخشی از SEM است.

سئو در واقع ویرایش سورس سایت، حذف کدهای اضافه و بدون کاربرد، کاهش حجم صفحات و کم کردن میزان تایم لود، تنظیم چگونگی نمایش متن صفحه، لینک سازی، رعایت چگالی کلمات در صفحه، یکسان سازی سورس سایت با استانداردهای تعریف شده و تمام آنچه که به خود سایت مرتبط است را شامل می شود.

SEM در برگیرنده مواردی است، مانند:

بهینه سازی موتور جستجو(سئو)، کلمه کلیدی ،تحقیق، تجزیه و تحلیل سایت های رقبا و سایر خدمات موتور جستجو است که ترافیک به سایت را افزایش می دهد.
نمونه کارهایی که در SEM انجام می شود:
• بررسی وضعیت کنونی سایت
• تحلیل رقبای وب سایت
• انتخاب موتورهای جستجو برای کار بر روی آنها
• بهینه سازی پارامترهای داخلی سایت(سئو داخلی سایت)
• بالا بردن رتبه های سایت
• بالا بردن محبوبیت سایت برای کاربران

برای بدست آوردن بهترین نتایج در رقابت اینترنتی استفاده سئو و SEM در کنار هم می تواند،کسب و کار شما را در دنیای مجازی متحول کند،فرصت مشاوره با کارشناس سئو تک را از دست ندهید.ما منتظر شما هستیم.

درباره محمد سعید اساسی

این مطالب را نیز ببینید!

اتوماسیون بازاریابی

اتوماسیون بازاریابی چیست؟

اتوماسیون بازاریابی به فناوری‌هایی اطلاق می‌شود که شما را قادر می‌سازد فعالیت‌های بازاریابی، جریان کار، …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *