صفحه اصلی / آموزش / مزایای اتوماسیون بازاریابی

مزایای اتوماسیون بازاریابی

در اتوماسیون بازاریابی سریع‌تر مشتری جذب کنید و بازده سرمایه‌گذاری بالاتری تولید کنید.

برای این‌که کمک‌تان کنیم درباره‌ی اتوماسیون بازاریابی بیش‌تر بدانید، در ادامه درباره‌ی مزایای اتوماسیون بازاریابی بیش‌تر توضیح می‌دهیم. این کار کمک‌تان می‌کند زمان و پول زیادی را صرفه‌جویی کنید .

۱ . به‌روزرسانی‌ها و پست‌های رسانه‌های اجتماعی

وقتی پست‌ها و تبلیغات‌تان را در رسانه‌های اجتماعی به صورت خودکار درآورید هر هفته بیش از ۶ ساعت در مدیریت رسانه‌های اجتماعی‌تان صرفه جویی خواهیدکرد و پروفایل‌هایتان را با محتوای تازه به‌روز نگه می‌دارید .

۲ . محتوای پویا

کسب و کارهایی که بر اساس مرورهای گذشته‌ی بازدیدکنندگان در وب‌گاه و سابقه‌ی خریدشان، به آنها پیشنهادها و محتوای شخصی‌سازی شده نشان می‌دهند، به‌طور متوسط شاهد ۲۰ درصد افزایش فروش هستند. آمازون بهتر از هر کسب و کار دیگری این کار را انجام می‌دهد .

۳ . توسعه‌ی محتوا

بازاریاب‌های محتوای باهوش اهمیت محتواگذارهای تاثیرگذار را می‌دانند. شما به واسطه‌ی خودکار کردن محتواگذاری و ایمیل‌های پیگیری نرخ دریافت پاسخ‌تان را تا ۲۵ درصد افزایش دهید .

۴ . رزروهای مشتری و قرارهای ملاقات

تنظیم قرارهای ملاقات با مشتری یا جلسات با یک ابزار خودکار می‌تواند ۸۰ درصد وقت‌تان را در زمان‌بندی و مدیریت نیروی کار صرفه‌جوبی کند .

۵ . پرورش مشتریان راغب

شرکت‌هایی که پرورش مشتریان راغب را به واسطه‌ی ایمیل‌ها و پیشنهادهای به‌موقع، به صورت خودکار درمی‌آورند شاهد افزایش ۱۰ درصدی یا بیش‌تر در درآمد هستند .

۶ . مجموعه ایمیل‌های خرید ارسال کنید

به‌دست آوردن مشتری جدید ۵ تا ۳۰ برابر بیش‌تر از حفظ یک مشتری هزینه دارد. برای همین است که خودکارسازی ایمیل‌های پیگری روشی قدرتمند برای جذب و تشویق مشتریان جدید به خرید بیش‌تر است.

۷ . رتبه‌دهی و تفکیک مشتریان راغب

۶۸ درصد بازاریاب‌های بنگاه به بنگاه هم از رتبه‌دهی رفتاری و هم از رتبه‌دهی براساس ساختار جمعیت استفاده می‌کنند تا به کمک آن مشتریان راغب را که آماده‌ی خرید هستند برای تیم فروش‌شان شناسایی کنند .

۸ . پیشنهادهای بیش‌فروشی

وب‌گاه سم‌کارت پی برده‌است کسب و کارهایی که از استراتژی بیش‌فروشی‌ با یک کلیک استفاده می‌کنند، هنگام فروش محصولات‌شان به‌صورت برخط می‌توانند حجم سفارش‌شان را به‌طور متوسط تا ۳۶۰ درصد یا بیش‌تر افزایش دهند .

۹ . برنامه‌های تشویقی و وفاداری

۴۹ درصد مصرف‌کنندگان به خاطر فقط یک کوپن مشتاقانه به سوی برندهای دیگر خواهندرفت. به‌طور مداوم از وفاداری مشتری تقدیر کنید و به آنها دلیل برای بازگشت بدهید تا مطمئن شوید این اتفاق برای شما نمی‌افتد .

درباره محمد سعید اساسی

این مطالب را نیز ببینید!

ایندکس

ایندکس index یا ایندکس شدن چیست

ایندکس index به معنی فهرست شدن است و وقتی می گوییم یک مطلب در گوگل ایندکس شده است …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *